Jan 25, 2007

Jaunary 25

今日は予定日。しかし,,,全然恵伝は外に出る兆しなし。最近確かに,食事も前より楽にできるようになったし,膀胱の圧迫感もある(とてもトイレが近いのです)そして胎動も以前は肋骨を蹴られていたけど,今は下腹部に近くラク。そして骨盤が開くような軽い痛みもあるけど,私は至って元気です。最近はあまり遠出もできず,家の回りを歩き回ってばかりだったので,体力が有り余っている感じです。昨日は私の誕生日だったので,久しぶりに町に出て買い物したり,夜の木屋町を歩きました。赤ちゃんが生まれたら,夜の町を歩く機会も減るんでしょうね。 Today is the 25th January. the due day.. but Eden seems to enjoy life in the belly. Our friends are now trying to guess which day she will decide to come out. How about you? join the bet?

2 comments:

Anonymous said...

誕生日おめでとう!
元気な臨月で何よりだね。
この日記から3日たっているけど、どうだろう。
あ~、待ち遠しいよ。

Anonymous said...

From ALI in Azerbaijan:

It is Jan 30. I opened your blog to get the update on Eden's story. Well, I have no idea when she is going to leave the nice and comfortable belly, maybe today!

I just read in the news that Japan's minister of health had to leave his post because he called women, baby generating machine or something like that!