Jan 12, 2007

38weeks prepration

いよいよ予定日(1月25日)まであと2週間をきりました。お腹も1週間ごとにみるみる大きくなりました。今はもうno space です。最近出産したり,お腹にもう子供がいない自分を夢でみます。もうすぐなのかな?ニシムも昨日,博士論文の公聴会が無事終わり,まもなくDr.Nissimになります。あとは私が恵伝をこの世界に送り出す大仕事が残っています。いつでも恵伝が来てもいいように彼女のベットや服の準備しました。彼女のとっても小さい服に私はビックリ。 The delivery is expected sometime on January 25, just one day after my birthday (less that 2 weeks!). There is no more place inside my belly! We allready bought her the bed, and friends gave us many cloths. They are so small..

1 comment:

Anonymous said...

Junko,

This is amazing. I am here in Baku, capital of Azerbaijan, watching wonderful pictures of you, Nissim and Eden! and reading beautiful stories of you three. This is a great blog. I think you guys are very creative.

Well, I wish you a wonderful delivery on January 25th and a very happy Birth Day on 24th.

Salam,
ALI